מטר

Matar
בעמוד זה נסקור את המשמעות של השם מטר, נבין מה מקור השם, הערך שלו בגימטריה והערך הנומורולוגי של השם. בעזרת הנומורולוגיה ניתן ללמוד על תכונות האישיות והאופי של תינוקות וילדים הנקראים בשם מטר.
פירוש השם מטר

שם בעברית:

מטר

שם באנגלית:

Matar

למי השם מתאים:

בנות

ערך בגימטריה:

249

ערך נומורולוגי:

6

מקור השם:

השפה העברית

מפורסמים עם השם מטר:

מטר כהן

פירוש השם מטר:

גשם. מקור השם מטר הוא מהתנ”ך, המילה מטר מתארת מים שיורדים בטיפות מעננים בשמיים, גשם, סערה, סופה, מבול. לפי הקבלה פירוש השם מטר – השם מבטא חיבור לטבע. המים הם מקור החיים לכן השם מסמל פוריות, צמיחה ולבלוב.

ניתוח נומרולוגי לשם מטר:

אנשים ששמם הוא עם הערך הנומורולוגי 6 הם בעלי מוסריות יוצאת דופן, מצפים הרבה מעצמם וגם מהסובבים אותם. מאפיין אנשים אהבה, טוב לב, אוהבים לעזור לאנשים ואנשים משפחתיים, נאמנים לקרובים שלהם והמשפחה שלהם בראש סדר העדיפויות. הם אנשים יצירתיים ונוטים להתחברות לתחומים שיש בהם יצירה כמו עיצוב, תרבות בישול וכו.
ציטוט מהתנ"ך:
“יִפְתַּח יְהוָה לְךָ אֶת-אוֹצָרוֹ הַטּוֹב אֶת-הַשָּׁמַיִם, לָתֵת מְטַר-אַרְצְךָ בְּעִתּוֹ, וּלְבָרֵךְ, אֵת כָּל-מַעֲשֵׂה יָדֶךָ; וְהִלְוִיתָ גּוֹיִם רַבִּים, וְאַתָּה לֹא תִלְוֶה” (דברים כ”ח, י”ב).
פופולריות:

כל האמור באתר זה הינו לצרכי בידור, מידע והמלצה בלבד ולא יהווה ייעוץ או תחליף לייעוץ. הנהלת האתר לא תהיה אחראית בגין נזק ו/או אובדן שנגרם למשתמש באתר ו/או למסתמך על האמור באתר.

באתרינו תוכלו למצוא שמות לילדים ממגוון שפות ותרבויות שונות יחד עם המשמעות.

שמות נוספים

דני

יגאל

נלי

כרמי

מאיה

רגינה

אופירה

אלירם

מתי

לבנה

אור-יה

דיאנה

אייר

משי

איציק